Wat zijn de kosten?

Afdrukken

Voor 2015 zijn de volgende bedragen vastgesteld:

Lidmaatschap
- een gemeente betaalt een lidmaatschapsbedrag van € 775,00 exclusief BTW per jaar;
- wanneer uw aanmelding door ons ontvangen is, ontvangt u een factuur;
- indien aanmelding gedurende het lopende jaar plaatsvindt, wordt het lidmaatschapsbedrag naar rato berekend;
- wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd;
- opzegging dient 2 maanden voor het einde van het lopende jaar schriftelijk te gebeuren.

Aanmelden bijeenkomsten
De kosten voor deelname aan een bijeenkomst worden per bijeenkomst vastgesteld. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen leden en niet-leden. 
Wanneer u zich heeft opgegeven voor een bijeenkomst, ontvangt u 2 weken voor aanvang van de bijeenkomst een factuur.

Annuleren bijeenkomsten
- u kunt kosteloos een vervanger sturen;
- u kunt tot twee maanden voor de bijeenkomst kosteloos annuleren;
- bij annulering tot vier weken voor de bijeenkomst betaalt u 50% van de inschrijfkosten;
- bij annulering na vier weken voor de bijeenkomst bent u het volledige bedrag verschuldigd.

Voor 2016 wordt het lidmaatschapsbedrag in oktober 2015 vastgesteld en op deze site gepubliceerd.

Mocht u nog vragen hebben over kosten of de wijze van facturering, neemt u dan via de email contact op. Het adres is  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .